Huisregels

Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele huisregels.

Het maken van een afspraak


Aangezien ik tijdens de behandeling de telefoon vaak niet kan beantwoorden verzoek ik u voor het maken van een afspraak een email te sturen via de contactpagina of een boodschap in te spreken op mijn voicemail.
Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
U krijgt uw afspraak bevestigd via email.

Wees op tijd


Zorg dat u op tijd aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

Te laat komen


De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrij gehouden en andere klanten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.

In het geval u te laat bent is beoordeel ik of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden zullen de kosten voor een volledige behandeling wel worden aangerekend.

Verhindering of annulering van de afspraak


U kunt uw afspraak tot 24 uur voor de behandeling telefonisch kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere klant.

Annuleert u minder dan 24 uur op voorhand of verwittigt u helemaal niet dan wordt de volledige prijs van de behandeling in rekening gebracht.

Klachten of ontevreden


Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.